Rendezvényközpontok és rendezvények takarításánál a munkánk a rendezvény előkészítésénél kezdődik, és akkor ér véget, mikor a területet eredeti állapotába visszaállítva átadjuk a megrendelőnek.
Rendezvény előkészítésnél a területi vezetőnk a rendezvényszervező céggel együtt gondolkodva készíti el a takarítási tervet az adott sajátosságokhoz igazodva (rendezvény jellege, várható létszám, terület sajátosságai, stb.) Igény esetén túl azon, hogy makulátlanul adjuk át a területet a rendezvény kezdete előtt, szívesen veszünk részt egyéb feladatok lebonyolításában is (vendégfogadás, catering, dekorálás, színpadépítés, stb.)
Rendezvények, események, valamint fontos értekezletek, konferenciák alatt végig ügyeleti szolgálatot tartunk a váratlan szennyeződések halaszthatatlan eltávolítására és szociális helyiségek szinten tartására, hogy kellemes, és ragyogóan tiszta emlékként gondoljanak vissza ezen különleges eseményekre a résztvevők és a szervezők egyaránt.
- A rendezvény végeztével igény szerint részt veszünk a terület bontásában, majd megkezdjük a hulladékgyűjtést és a takarítást. Mindig akkora takarítói létszámot biztosítunk, hogy a megbeszélt időre az eredeti állapotba visszaállítva tudjuk átadni a megrendelőnek a helyszínt.
- A takarításhoz használt szerek, eszközök és gépek be vannak építve az üzemi és rendezvény takarítás árába, ami azért jó, mert a megrendelő fix költséggel tud számolni előre, éves szinten.
- Áraink tartalmaznak az adott területhez rendelt területi vezetőt, csoportvezetőt, illetve a terület nagyságától és jellegétől függő létszámú takarító személyzetet.
- Kollégáink egységes arculatot képviselnek, ami a munkarendben és a külső jegyekben is megjelenik (egységes munkaruha).
- Az általunk használt tisztítószerek minden tekintetben megfelelnek ez EU-s szabványoknak, előírásoknak.